جستجو
منو بسته
4 بهمن 1403

ارسال ایمیل خرید محصول جدید به مدیر

6 سال پیش
#1531
با سلام
من در فروشگاه دو مدیر (Administrator) دارم و این مدیرها محصولات را در سایت ثبت میکنند. (نکته: این مدیر ها رو به عنوان فروشنده در سایت ثبت نکرده ام.)
مسئله ای که دارم این هست که وقتی مشتری از سایت اقدام به خرید محصول میکند، هیچ ایمیل به مدیر سایت ارسال نمیشود، اما برای مشتری ایمیلی مبنی بر اینکه خرید شما با موفقیت انجام شده به همراه فاکتور ارسال میگردد.
این موضوع رو چطوری میتونم رفع کنم تا برای مدیران هم ایمیل خرید جدید ارسال شود.
(نکته: پرداخت هزینه در محل می باشد)
نقل قول
0
6 سال پیش
#1533
سلام
برای این کار نیاز هست که در بخش مدیریت محتوا -> قالب پیام، OrderPlaced.StoreOwnerNotification رو فعال بفرمایید.
اگر فروشنده ای هم در سایت داشته باشید، باید علاوه بر این گزینه، OrderPlaced.VendorNotification رو هم فعال کنید.
اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
*******************************************************************************************
Be Who You Always Wanted To Be
نقل قول
2
6 سال پیش
#1535
با تشکر از پاسخ شما
من این موارد را فعال کردم اما برای ایمیل مدیران ایمیلی ارسال نمیشود.
اما برای ایمیلی که به عنوان ایمیل فعال (فرستنده) در سایت تعریف شده است ایمیل ارسال میشود.
info@site.com به admin@site.com = ارسال نمیشود
info@site.com به info@site.com = ارسال میشود
نقل قول
0
6 سال پیش
#1536
دوست عزیز این همون ایمیل اصلی سایته که دست مدیره دیگه
میتونی اگه میخوای، مدیرا رو فروشنده تعریف کنی که ایمیل به تک تکشون سند بشه
راحت ترین کار همینه بنظرم
نقل قول
1
09127857628