- نقد و بررسی
- نظرات کاربران
- پرسش و پاسخ
قابلیت "امتیازات پاداش" شما را قادر می سازد تا برنامه وفاداری را برای بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری ایجاد و اجرا کنید. برنامه "امتیازات پاداش" به مشتریان این امکان را می دهد تا برای اقدامات خاصی که در سایت انجام می دهند مانند ثبت نام و خرید، امتیاز کسب کنند.
از امتیازات پاداش می توان به عنوان یکی از روش های پرداخت استفاده کرد. این گزینه در قسمت روش پرداخت صندوق نمایش داده می شود. از امتیازات پاداش قابل مبادله می توان به همراه سایر گزینه های پرداخت مانند کارت های اعتباری، کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده کرد.
همچنین اگر مشتری سفارشی را لغو کند یا درخواست بازگشت ارسال کند، امتیازات نیز قابل لغو است.
مدیریت امتیازات پاداش
برای مدیریت برنامه امتیازات پاداش ، پیکربندی → تنظیمات → امتیاز پاداش بروید. این صفحه در دو حالت اصلی و پیشرفته در دسترس است.
این صفحه پیکربندی چند فروشگاه را فعال می کند ، به این معنی است که می توان تنظیمات یکسانی را برای همه فروشگاهها تعریف کرد یا از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است. اگر می خواهید تنظیمات فروشگاه خاصی را مدیریت کنید ، نام آن را از لیست کشویی پیکربندی چند فروشگاه انتخاب کنید و همه کادرهای تأیید مورد نیاز را در سمت چپ علامت بزنید تا مقدار سفارشی برای آنها تعیین شود. برای جزئیات بیشتر به Multi-store مراجعه کنید.
برای تنظیم برنامه پاداش خود ، این تنظیمات را انجام دهید:
مشترک
برای فعال کردن برنامه امتیازات پاداش، کادر تأیید را علامت بزنید.
در قسمت نرخ ارز، نرخ ارز امتیاز پاداش را مشخص کنید.
قبل از اینکه مشتریان بتوانند از امتیازات پاداش خود استفاده کنند، در قسمت حداقل امتیازات پاداش برای استفاده، حداقل مقدار امتیازات پاداش مورد نیاز را وارد کنید. اگر نیازی به تعریف این تنظیم ندارید، عدد 0 را وارد کنید.
اگر حداکثر امتیاز پاداش را برای استفاده در هر قسمت سفارش مشخص کنید، مشتریان نمی توانند بیش از X امتیاز پاداش برای هر سفارش استفاده کنند. اگر نمی خواهید از این تنظیمات استفاده کنید، روی 0 تنظیم کنید.
کسب امتیازات پاداش
در قسمت امتیازات برای خرید ، تعداد امتیازات داده شده برای خرید را مشخص کنید.
در قسمت اعتبار امتیاز خریدها ، تعداد روزهای اعتبار امتیازات خرید را مشخص کنید.
در قسمت حداقل سفارش کل ، حداقل امتیاز سفارش (به استثنای هزینه حمل و نقل) را تعیین کنید تا برای خریدها امتیاز کسب کنید.
در قسمت Points for ثبت نام، تعداد امتیازات اعطا شده برای ثبت نام مشتری را مشخص کنید.
در قسمت اعتبار امتیازات ثبت نام، تعداد روزهایی را که اعتبار برای ثبت نام اعطا می شود مشخص کنید.
اگر می خواهید مشتریان بتوانند بلافاصله پس از کسب امتیازات، از جعبه فعال سازی بلافاصله علامت بزنند. اگر این کادر تأیید را علامت نزنید، یک گزینه دیگر ظاهر می شود:
در کادر تأیید فعال سازی امتیازات پاداش، دوره (تعداد روزها / ساعت ها) را مشخص کنید که پس از آن امتیازات پاداش فعال می شوند.
کادر تأیید میزان درآمد کسب شده را علامت بزنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چند امتیاز کسب می کنند. در صفحه پرداخت قابل مشاهده خواهد بود.
در کادر تأیید امتیازات جمع شده برای همه فروشگاه ها تیک بزنید تا تمام امتیازات پاداش را در یک مانده برای همه فروشگاه ها جمع کنید تا بتوان از آنها در هر فروشگاهی استفاده کرد.
در قسمت اندازه صفحه، صفحه را برای تاریخچه امتیازات پاداش در صفحه حساب من تنظیم کنید
ذخیره را کلیک کنید.