>
در صورتی که از یکی از تمهای ناپ کامرس (nop-templates.com) استفاده می کنید. با استفاده از پلاگین Jacarosel (اسلایدر چرخشی) می توانید انواع مختلفی از محصولات را در یک سطر و بصورت چرخشی نمایش دهید.
در پیکربندی پلاگین Jacarosel یک گزینه به نام "تعداد محصولات قابل نمایش در اسلایدر چرخشی" وجود دارد می توانید مقدار آن را به دلخواه تغییر دهید.
درصورتی که به تمهای ناپ کامرس نیاز دارید با ناپ شاپ تماس بگیرید. ناپ شاپ بخاطر رعایت حقوق تولید کننده تمهای ناپ کامرس ، از گذاشتن تمهای سایتهای خارجی در سایت خود خودداری می کند ولی برای برای برخی از مشتریان خود از تمهای آماده ناپ کامرس استفاده می کند. برای بقیه نیز تمهای سفارشی طراحی می کند.
می توانید از تم ناپ کامرس Allure استفاده کنید.
تم Allure دسته بندی هایی را که در بخش مدیریت تیک زده اید تا در صفحه نخست نمایش دهد ، آنها را بصورت دایره در صفحه نخست نمایش می دهد.
اگر این تم را ندارید با ناپ شاپ تماس بگیرید و این قالب و سایر قالب های ناپ کامرس را با تخفیف دریافت نمایید.
سلام
این مورد بصورت پیشفرض فقط برای صاحبین فروشگاه اینترنتی وجود داره. برای فروشندگان میتونید از این کد استفاده بفرمایید:
if (vendorId == 0)
{
#region Checkout Attributes
if (!String.IsNullOrEmpty(order.CheckoutAttributeDescription))
{
sb.AppendLine("<tr><td style=\"text-align:right;\" colspan=\"1\"> </td><td colspan=\"3\" style=\"text-align:right\">");
sb.AppendLine(order.CheckoutAttributeDescription);
sb.AppendLine("</td></tr>");
}
#endregion
.............................................................................................
}
سلام
مشکل از ناپ کامرس نیست. این ها ربات هایی هستن که ممکنه به هر سایتی حمله کنن. احتمالا شما در صفحاتی مثل تماس با ما، ارسال ایمیل به دوستان و امثالهم که قابلیت ارسال ایمیل به کاربر رو میدن، کپچا رو فعال نکردید.
برای این کار به بخش مدیریت -> تنظیمات -> تنظیمات عمومی و متفرقه -> CAPTCHA مراجعه کنید
سلام
فکر میکنم برای این کار باید از .item-box .details در این مسیر استفاده کنید:
\Themes\YourTheme\Content\css\styles.css
سلام
لطفا به این پست مراجعه کنید:
[url=/boards/topic/384]خطای HTTP Error 502.5 - Process Failure[/url]
محمدرضا wrote:
سلام
لطفا برای دریافت آپدیت جدید با تیم ناپ شاپ در تماس باشید.
این مشکل با آپدیت حل خواهد شد
سلام
این مشکل در نسخه های جدید برطرف شده.
لطفا نسخه ی آخر رو از [url=/download-nopcommerce]اینجا[/url] دانلود بفرمایید.
سلام
وارد بخش مدیریت که بشید، در نوار آبی رنگ بالای صفحه، سمت راست لگوی ناپ کامرس رو میبینید و در انتهای سمت چپ نوار آبی رنگ، 3تا چرخ دنده هست (کنار گزینه ی "فروشگاه عمومی"). اون رو که بزنید، دو گزینه ی "پاک کردن کش" و "راه اندازی مجدد" رو خواهید دید.
بهتره بعد از این کار، کش (Cache) مرورگر رو هم پاک کنید. ( با زدن CTRL+F5 در صفحه مرورگر)